Change manager, cpProfessionWithFuture

Ben jij niet bang voor een verandering? Vind jij het interessant om te werken in een omgeving die constant in beweging is? Lijkt het jou een uitdaging om veranderingstrajecten in goede banen te leiden? Dan is deze thuisstudie Change Management ideaal voor jou!

Je gaat mensen in alle lagen van de organisatie helpen om te gaan met de verandering. Je ontdekt uit welke fasen zo’n verandertraject bestaat en hoe je alle neuzen in dezelfde richting krijgt. Je leert hoe de je de verandering tot een succes maakt en houdt daarbij rekening met zaken als communicatie en budget.

Ben jij die rots in de branding die als eerste een vernieuwing toepast? Jij loodst het team er doorheen!

cpWouldYou
  • Ervoor zorgen dat herstructureringen vlot en efficiënt verlopen en dat het bedrijf er samen met haar personeel heelhuids uitkomt
  • Leren hoe je verandering doorvoert met respect voor alle betrokkenen
  • Weten hoe je een constructieve veranderingsstrategie opstelt
  • Leren hoe je het beste kunt anticiperen op weerstand en obstakels
  • Succesvol veranderingen doorvoeren bij je (eigen) bedrijf
Change Management
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €447€357.60
cpProgram Change Management
cpCourseContent
  • Inleiding tot de cursus Change Management
  • Wat is change management?
  • Veranderingen
  • Organisaties
  • De menselijke factor
  • Doelgroepen bij change management
  • Soorten veranderingen
  • De verschillende fasen van een veranderingstraject
  • Voorwaarden voor een succesvolle verandering
  • Communicatie bij veranderingen
  • Het budget voor change management
  • Case: Productontwikkeling
  • Starten als zelfstandig change management
cpSkillsAndSkills
  • Professionele plannen opstellen
  • Veranderingen succesvol doorvoeren
  • Bedrijven en personeel coachen en adviseren
cpFutureOpportunities
  • Zelfstandig change manager
  • Change manager in loondienst
  • Succesvol veranderingen doorvoeren bij je (eigen) bedrijf
cpTeachers Change Management

cpPracticalInfo

Deze opleiding is een thuisstudie. Dat betekent dat je het lesmateriaal krijgt thuisgestuurd en hiermee op je eigen tempo aan de slag gaat. Je krijgt ook digitaal toegang tot jouw opleiding. Met vragen en gemaakte opdrachten kun je terecht bij jouw online persoonlijke docent.

cpFinancialInfo

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 447.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Change Management
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €447€357.60
  • payInTerms

cpStartNewCarreer Change Management. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

partPayCourse

partPayInfoWithSchema

terms
€180cpOnSubscribe
€75.69 partPayStep

partPaySavings

(partPayInStep3)
betaling_termijnen_500px.jpg

cpGoodToKnowAboutCourse Change Management

De Ondernemersschool NHOC is een jonge en succesvolle onderwijsinstelling voor volwassenenonderwijs via thuisstudie. We zijn als internationale opleidingsgroep binnen een paar jaar uitgegroeid tot een van de grootste opleiders van Nederland! Dit succes is te danken aan onze korte, praktijkgerichte opleidingen, voordelige all-in prijzen en aan onze bevlogen, ervaren docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

takeCourseAsPart

cpAllroundModalIntroText

cpAllroundHomeModalBody

cpExemptionDiscount
cpAllroundUSP1
cpAllroundUSP2
cpAllroundUSP3
Business Management - Allround

• Diploma
  • cpHomeCourseType
  • €1773.10 insteadOfAbbr €2086
cpMoreInfoButton

cpProgram Business Management - Allround

Wil jij bedrijven mee helpen groeien? Belangrijke kansen leren herkennen om zo je bedrijf winstgevend te maken? Genieten van talrijke exclusieve voordelen zoals bonussen, veel verantwoordelijkheid en vooral vrijheid?

Een bekwaam business manager heeft een grondig inzicht nodig in de manier waarop bedrijven opereren. Deze kennis verwerf je allemaal in de allround thuiscursus Business Management. In 7 modules leer je alle knepen van het vak om als professioneel business manager aan de slag te gaan!

Na deze opleiding zijn je toekomstmogelijkheden talrijk. Zo kan je terecht in de financiële sector, maar ook bij multinationals of NGO's. Uiteraard vormt deze opleiding de perfecte voorbereiding om te starten als zelfstandig ondernemer!

savingsOnAllround

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

DIESHEUVEL, R.

Goed advies gekregen van de consulenten. Na de opleiding kon ik ook snel aan de slag.

VOS, F.R.

Bekwame docent die op de hoogte is van alle trends binnen zijn vakgebied. De cursus is een aanrader voor iedereen die in een dynamische sector werkt!

cpT3Name

cpT3Testimonial