teacherLabel

Liesbet Delcroix

4.3/5

Docent Liesbet Delcroix is al meer dan tien jaar actief in de medische wereld. “In 2003 studeerde ik af als medisch secretaresse aan de Karel de Grote-Hogeschool in Antwerpen en sinds 2010 ben ik docent Medisch secretariaat, Medische Terminologie en Dactylo aan het Centrum voor Afstandsonderwijs en deze onderwijsinstelling. Ik hou nu nog steeds enorm veel van mijn beroep”, vertelt ze. “Mijn dagen in de medische sector zijn zeer afwisselend en ik ontmoet elke dag opnieuw interessante mensen.”

“Als medisch secretaresse verzorg je meer taken dan een gewone secretaresse”, legt ze uit. “Je moet immers op de hoogte zijn van alles wat er zich afspeelt op het vlak van de geneeskunde.” Liesbet is ervan overtuigd dat een goed opgeleide en professionele medisch secretaresse onmisbaar is in een artsenpraktijk of een ziekenhuis. Daarom brengt ze de studenten van onze onderwijsinstelling alle onmisbare kennis bij. Zo maak jij het verschil voor zowel de artsen als de patiënten!

teacherGivesCourse Medische Terminologieand Medisch Secretariaat.

Liesbet Delcroix givesCourses

Medische Terminologie

Raak bekend met medische termen en alles wat met het menselijke lichaam te maken heeft.

Medisch Secretariaat

Praktijkgerichte opleiding met ruimte voor je baan, gezin en hobby's. Schrijf je snel in!

Recentblogs

Deze beroepen scoren het best op Tinder

In tegenstelling tot wat veel mensen denken, kijken singles op Tinder niet alleen naar knappe koppen of strakke lichamen. Maar wat zoeken ze dan wel?

moreInfo

Word geen bedrijfsdinosaurus: blijf leren

Door de digitalisering veranderen banen tegenwoordig iedere vijf jaar. Een geweldige manier om de vernieuwingen voor te zijn, is door jezelf constant te blijven bijscholen.

moreInfo