Persoonlijke Ontwikkeling/Productiviteit verhogen

Productiviteit verhogen

Word nu expert in productiviteit en time management! Schrijf je nu in en word een betere ondernemer, bedrijfsleider en werknemer. Start jouw toekomst vandaag!

les van experts

een studie op jouw maat

handige online leeromgeving

oefen meteen in de les

waar en wanneer je wil

les bij jou in de buurt

praktijkgericht les

mix van theorie en praktijk

up-to-date cursus

leer van echte professionals

noCoursesWithinSubtheme Productiviteit verhogen

beSureOfYourFuture

Of je nu je eigen bedrijf hebt of teams leidt in dat van iemand anders, productiviteit, time management en teams motiveren zijn stuk voor stuk essentiële vaardigheden voor een leider. Het zijn vaardigheden die felbegeerd zijn in bedrijven groot en klein. En vaardigheden die je kan aanleren. Maak jezelf daarom vandaag nog onmisbaar op de arbeidsmarkt! Met een diploma van onze school toon je je klanten of toekomstige werkgever dat jij over diepgaande kennis beschikt en meteen klaar bent om professioneel te starten. Het staat mooi op je cv en je kan er bovendien zelfstandig mee aan de slag. Zo vergroot jij je kansen op de arbeidsmarkt en slaag je er tegelijkertijd in om voor jezelf nieuwe kansen te creëren.

Een paar jaar geleden volgde een van onze managers de cursus ‘Time & Sel-Management: don’t be busy, be productive’ en sindsdien is het een verplicht onderdeel voor al wie promotie maakt in ons bedrijf. Voor ons is het een extreem logische zet om die cursus aan te bieden. Op één dag tijd leer je er een dag inplannen en de planning van je team beheren. Vaardigheden die zichzelf twintig of dertig keer terugbetalen in het eerste jaar alleen al. Dus als je ons vraagt of deze cursussen het waard zijn, zijn wij duidelijk: ja. En schrijf je vandaag nog in. Je zal jezelf dankbaar zijn. - employerSpeaks

Opleidingen productief werken

trendsCapitalized

Productiviteit is al wat de klok slaat. Dat is al decennia zo, maar de laatste jaren wordt de druk stevig opgevoerd. Werknemers jongleren een steeds diverser takenpakket en moeten ook meer van die taken sneller weten uit te voeren. Managers die tijd goed kunnen inschatten en taken snel en efficiënt kunnen verdelen onder de juiste werknemers, zijn voor vele bedrijven dan ook goud waard. Als expert in leiderschap of time management komt je cv altijd bovenaan de stapel te liggen. Gelukkig kan je al die skills gewoon aanleren. Onze lessen worden gegeven door professionals met pakken ervaring. Zij geven je tal van tips&tricks, zodat jij elk team en elke werknemer kan helpen om het beste uit zichzelf te halen.

Productiviteit verhogen, hundredPercentOfTheTime

Heel wat websites, apps en services maken het voor bedrijven makkelijker om hun teams te leiden. Al die websites en apps doen vele zaken goed, maar geen enkele ervan is een oplossing voor alles. Ze worden gebouwd om voor een zo’n breed mogelijk publiek, zo veel mogelijk oplossingen te bieden, waardoor ze voor jouw specifieke noden vaak tekortschieten. Nochtans bestaat de oplossing voor jou en voor jouw team. De combinatie van de juiste moderne tools met iemand die verstand heeft van teams leiden - iemand met kennis van time management - verhoogt de productiviteit, zorgt voor meer en langer gemotiveerde teams en een betere balans tussen werk- en privéleven. Zo boost jij je verkoopcijfers en slaag je erin om je beste werknemers bij jou in dienst te houden.

Op je eigen benen staan voelt heel verlossend aan. De eerste weken als freelancer zijn dan ook super. Je doet wat je altijd al had willen doen en je hebt niemand die je zegt wanneer je waar aan moet werken. En toch merkte ik snel dat ik wat structuur miste. Dat ik mezelf moest motiveren om dingen af te krijgen. De korte opleiding Time Management hielp mij enorm. Dankzij de KMO-portefeuille kon ik die ook in avondonderwijs volgen. Nu heb ik weer rust. Ik doen nog steeds graag wat ik doe. Ik ben nog steeds mijn eigen baas. Maar ik ben nu ook baas over mijn planning en tijdsindeling. Ik heb naast mijn werk weer tijd voor vrienden en familie. Ik raad het dus iedereen aan. - exStudentSpeaking

Robert de Bruijn

Opleidingsverantwoordelijke

Als studieadviseur kan ik hier redelijk kort over zijn. Iedereen kan deze opleidingen gebruiken en voor werkelijk iedereen vormen ze een enorme meerwaarde. Ik denk dat de meeste mensen al eens het gevoel hebben gehad dat ze te weinig uren op een dag hebben. Deze opleidingen zeggen die gedachte definitief vaarwel. Je leert je tijd indelen en beheren. Je leert planningen opstellen en je eraan houden. Je haalt meer uit je dag, meer uit je werk én meer uit je vrije tijd. Deze opleidingen zijn voor iedereen en ik beloof aan iedereen die ze volgt dat ze meer uit hun leven gaan kunnen halen. En dat een heel leven lang.

niceToKnowHeader

• Volgens onderzoek zouden we gemiddeld 10 verschillende methodes gebruiken om onszelf aan een tijdschema te houden. Dat kan dus een pak beter en efficiënter.
  • 10 tot 12 minuten plannen per dag kan een ondernemer tot 2 uur tijd besparen iedere dag. Weten waar je mee bezig bent en zorgvuldig plannen verhoogt dus je productiviteit.
  • De meeste mensen zijn op hun productiefst tussen half 9 en 12 uur ‘s ochtends. Wanneer je een dagplanning opstelt, hou je daar best rekening mee.
  • Volgens sommige studies kijkt 80 procent van de werknemers er tegenop om maandag te beginnen werken. Maar dat percentage zakt iedere dag tot en met vrijdag.
  • We worden gemiddeld iedere 8 minuten onderbroken door iets of iemand. Een gemiddelde onderbreking duurt dan weer 5 minuten. Dat is bijna 3 uur per dag.